سه شنبه 4 شهريور 1404
تاریخ : دوشنبه 24 دي 1403
کد 10356

در نخستین حضور سرپرست فرمانداری بهارستان در سامانه سامد مطرح شد؛

کار ویژه مدیران استمرار پاسخگویی در مسیر رضایتمندی مردم است

سرپرست فرمانداری بهارستان در نخستین جلسه سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) بر استمرار پاسخگویی و رضایتمندی شهروندان تأکید کرد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ در این نشست که بخشداران، شهرداران و رؤسای ادارات خدمات‌رسان حضور داشتند، مراد مرادی  سامانه سامد را در راستای ارتباط موثر با عموم مردم و تنویر افکار جامعه، بسیار مؤثر ارزیابی و اظهار کرد: رویکرد مردمی دولت وفاق ملی و اهتمام برای حل مشکلات، موجب شده تا به شیوه‌های مختلف پاسخگو و پیگیر مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای ارتباط مستقیم مسئولین با مردم از جمله این روش‌ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.

 وی در خصوص مطالبات مطرح شده از سوی مردم در این سامانه، افزود: بخشی از مشکلاتی که امروز مطرح گردید مربوط به مسائل شهری، کاربری زمین، ساماندهی و احداث بوستان، روشنایی معابر، قطعی برق و آب و... بود که در همان جلسه دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر شد.

 نماینده عالی دولت در بهارستان، پاسخگویی به درخواست‌های مردم را از مهمترین وظایف مدیران این شهرستان دانست و اظهارکرد: مشکلات و مطالبات مردمی از طریق سامانه «سامد»، دیدارهای مردمی، میزهای خدمت و حضور میان مردم به هر صورتی که باشد، باید پاسخ داده و نحوه پاسخگویی مسئولان، رصد و ارزیابی می‌شود.

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 24 دي 1403
  • توسط علی عزیزی/ادمین فرمانداری بهارستان
  • تعداد بازدید 5
Aa